Welcome, visitor! [ Register | Login

7 LANGKAH MEMBELI RUMAH SUBSALE/SECOND HAND

Uncategorized April 6, 2017


Pasti ramai antara kita yang masih tidak faham atau mungkin kurang faham cara-cara untuk memilih dan membeli atau langkah-langkah yang patut di ambil untuk membeli rumah subsale atau terpakai ini. Disini saya sertakan video ringkas untuk kita faham proses membeli rumah terpakai ini.Ikuti langkah-langkah mudah untuk membeli rumah subsale atau terpakai.

Selamat menonton 🙂


No Tags

1522 total views, 3 today

  

Leave a Reply

Or

  • 10 TIP PRO ELAK MASALAH RENOVATE RUMAH UNTUK NEWBIE

    by on April 25, 2019 - 0 Comments

    Buat korang yang tengah plan nak renovate rumah tu, hadamkan dulu perkongsian Tuan Salkukhairi Abd Sukor yang mantap ni. Itu pun, kalau korang serius nak selamat dan nak elak daripada saja-saja ’bakar’ duit. Takde siapa yang rela tengok duit ‘hangus’ macam tu je Bagi memilih kontraktor untuk renovasi rumah, penting untuk kita tau beberapa perkara. […]

FACEBOOK

ARTIKEL PILIHAN

TIPS PERMOHONAN GAJI SEMASA INTERVIEW

0 Comments

35 AMAZING COOKING TRICKS

0 Comments

Tips Temuduga Kerja

0 Comments